غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

جلسه بحث و گفتگو در مورد نحوه معرفی صندوق های حمایت در قرارگاه امنیت غذایی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی با مدیران عامل صندوق های حمایت از توسعه دامپروری و فرآورده های دامی، حمایت از توسعه صنعت طیور کشور و حمایت از توسعه بخش کشاورزی عشایری، 22 اردیبهشت سال جاری در شرکت مادرتخصصی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق عشایری به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ در این جلسه که در راستای آماده سازی مدیران عامل برای گزارش دهی و ارائه فعالیت های اثربخش صندوق های تحت مدیریت خود در جلسه قرارگاه امنیت غذایی برگزار شد، سیدمهدی پورسمر، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت طیور کشور، برزو منصوری، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی عشایری و محمدرضا رزاقی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش دامپروری و تولیدات دامی، گزارشی که از قبل برای ارائه آماده کرده بودند را برای حضار در جلسه بیان کردند.

سپس ابوالقاسم شمس، حمیدرضا رشمئی و علی درجانی، اعضای هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی، نظرات و پیشنهادات خود را برای اصلاح این گزارشات در راستای تکیه هر چه بیشتر بر روی موضوع اثربخشی این صندوق ها در توسعه بخش های زیربط ارائه کردند.

همچنین مسعود کیانی، مشاور مدیرعامل و محمدمهدی زمانی، رئیس اداره تسهیلات شرکت مادرتخصصی نیز پیشنهاداتی در زمینه نوع گزارشات ارائه دادند.
عوض علیزاده مقدم، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی در ادامه گفت: صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی به عنوان یک نهاد مرمی باید تغییری اساسی در شیوه عملکرد خود داشته باشند و آن انتقال از موضع نهادی مالی به نهادی توسعه ای است. او با اشاره به ظرفیت نهادی عظیم این صندوق ها گفت: باید ابتدا وضع موجود در هر زیر بخش و سپس نقش موثر صندوق ها را در راستای پیشرفت هر زیربخش در جلسه قرارگاه تبیین کنیم تا در نهایت بتوانیم به الزامات برای توسعه صندوق ها دست پیدا کنیم.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر