غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

وزارت جهاد کشاورزی از دامداران و عشایر کشور حمایت می‌کند

همزمان با دومین دور سفر استانی رئیس‌جمهور به مازندران، وزیر جهاد کشاورزی، به همراه جمعی از مسئولان استانی، از واحد پرواربندی گوساله ۱۰۰۰ رأسی آقای عباسی در منطقه آلشرود نور بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی صندوق عشایری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در این بازدید که در راستای حمایت از تولید داخلی، به‌خصوص در بخش کشاورزی و دامپروری، صورت گرفت ، از فعالیت‌های آقای عباسی دامدار نمونه الشرود ، در زمینه پرواربندی گوساله و تولید گوشت قرمز ، قدردانی و ابراز خرسندی کرد و گفت: حمایت از تولید داخلی، به‌خصوص در بخش کشاورزی و دامپروری، از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

نیکبخت با اشاره به برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی برای حمایت از دامداران و عشایر، خاطرنشان کرد: تأمین نهاده‌های دامی به قیمت مناسب، ارائه تسهیلات بانکی و ایجاد زیرساخت‌های لازم، ازجمله اقداماتی است که در این راستا انجام خواهد شد.

وی همچنین بر لزوم توسعه صنایع تبدیلی و بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی تأکید کرد و گفت: با ایجاد این صنایع، ارزش‌افزوده محصولات دامی افزایش‌یافته و سود بیشتری نصیب دامداران و عشایر خواهد شد.

گفتنی است، واحد پرواربندی گوساله آقای عباسی، یکی از بزرگ‌ترین واحدهای پرواربندی در استان مازندران است که سالانه بیش از 800 تن گوشت قرمز تولید می‌کند.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر