غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

نشست بررسی نقش صندوق‌های حمایت از کشاورزی در تامین منابع مالی زیربخش دام

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی به همراه اعضای هیئت مدیره، مدیران و مشاوران شرکت، با نمایندگان و مدیران عامل صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استانی و صندوق های ملی مرتبط با زیربخش دام، 26 خرداد سال جاری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق عشایری به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ در این جلسه نقش صندوق‌ های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در تامین منابع مالی زیربخش دام شامل سرمایه درگردش برای واحدهای فعال، تأمین نهاده، فعال سازی واحدهای نیمه تمام یا تعطیل، بررسی و در مورد راهکارهای افزایش آن گفتگو شد.

ابتدا عوض علیزاده مقدم، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی، با بیان اینکه صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی از دوره ایجابی، تاسیس و تثبیت عبور کرده اند گفت: باید به موضوع تولید گوشت قرمز توجه ویژه ای شود.

سپس مدیران عامل صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی به نوبت گزارشی از فعالیت های انجام شده مانند اعطای تسهیلات برای تولید محصولات در راستای حمایت از زیربخش دام را ارائه کردند.


در ادامه امیر حاجی احمدی، مشاور مدیرعامل شرکت مادرتخصصی با بیان اینکه باید در حد توان مسئولیت بپذیریم از حضار خواست تا گزارش عملکرد خود را به صورت مکتوب به وزارت جهاد کشاورزی ارسال کنند.


در انتها علیزاده مقدم ضمن اشاره به اینکه مجموعه شرکت و صندوق ها عملکرد خوبی در زیربخش دام داشتند گفت صندوق ها موفق شده اند سرمایه اجتماعی خوبی ایجاد کنند. وی از مدیران خواست تا گزارشات خود را از ابتدای دی با فرمت جدید به شرکت مادرتخصصی ارسال کنند.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر