غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

جامعه عشایری در پدافند غیرعامل و امنیت مرزها نقش مهمی دارند

رئیس سازمان امور عشایر ایران :

جامعه عشایری در پدافند غیرعامل، امنیت مرزها و امنیت غذایی کشور نقش مهمی دارند.

به گزارش روابط عمومی صندوق عشایری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، رئیس سازمان امور عشایر ایران به‌ منظور شرکت در شورای عشایری، دیدار با عشایر و بازدید از مناطق عشایری و همچنین حضور در گردهمایی مسئولین پدافند غیرعامل و مدیریت بحران امور عشایر کشور، به استان گیلان سفر کرد.

شایان نادری در گردهمایی مسئولین پدافند غیرعامل و مدیریت‌بحران امور عشایر کشور، اظهار داشت: جامعه عشایری در پدافند غیرعامل، امنیت‌ مرزها و امنیت‌غذایی کشور نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: جامعه‌ عشایری با تولید 25درصد از گوشت‌ قرمز مورد نیاز کشور در تامین امنیت غذایی کشور نقش تاثیرگذاری دارند.

نادری افزود: عشایر غیور و همیشه در صحنه، اولین کسانی هستند که از مرزهای‌کشور دفاع می‌کنند و علاوه بر تولید، در تامین امنیت مرزهای کشور نیز نقش بسزایی دارند.

رئیس سازمان امور عشایر ایران بیان داشت: چتر حمایتی برای جامعه عشایری آن‌طور که باید و مستحق آن هستند اجرا و عملی نشده است.

وی گفت: جامعه عشایری 11هزار و 200شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند که به نسبت جمعیت، بیشترین شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده‌اند.

نادری ادامه داد: ما باید به‌عنوان خادم جامعه عشایری کشور تمام تلاش خور را به‌کار ببریم تا این جامعه زحمتکش کمترین مشکلات را در حوزه‌های مختلف داشته باشند.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر