غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

جلسه بررسی بهره وری شرکت مادرتخصصی

جلسه بهره وری شرکت مادرتخصصی با حضور مدیریت توسعه عملیات و بهبود بهره وری، مدیریت برنامه ریزی و تجهیز منابع شرکت و ...، 1 مرداد سال جاری در شرکت مادرتخصصی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق عشایری به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ این جلسه در راستای هماهنگی شرکت مادرتخصصی و سازمان ملی بهره وری برگزار شد.

حضار این جلسه افراد زیر بودند:

رشمئی و درجانی، اعضای هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی، میران جدی، مدیر توسعه عملیات و بهبود بهره وری شرکت و نوری، معاون وی، محبوبیان، مدیر برنامه ریزی و تجهیز منابع شرکت، ابراهیمی، مدیر توسعه سرمایه گذاری و تسهیلات شرکت، خطیر، مدیر امور مالی شرکت، کشوری و میرزائی، نمایندگان سازمان ملی بهره وری ایران.


شاخص های بهره وری مرتبط با شرکت مادرتخصصی و اصلاح برخی از سنجه های اثر بخشی در راستای بهبود بهره وری شرکت در جلسه مورد بررسی قرار گرفت. همچنین توجه به نقش توسعه صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی تاکید شد.

لزوم آموزش و توانمندسازی اعضای شرکت مادرتخصصی و صندوق ها، از دیگر موضوعات بحث شده بود که برنامه ها و پیشنهادات در این زمینه ارائه شد. بررسی صورت های مالی شرکت و صندوق ها با نگاه بهره وری به فعالیت آن ها نیز جزء پیشنهادات ارائه شده بود.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر