غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

اجرای پروژه در مناطق عشایری باید با مطالعات دقیق انجام شود

رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت:

اجرای هر گونه طرح و پروژه در مناطق عشایری باید با انجام مطالعات دقیق و برنامه ریزی باشد تا به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

به گزارش روابط عمومی صندوق عشایری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، جمعی از نمایندگان و معتمدین عشایر منطقه "دره ماهرو" شهرستان الیگودرز در استان لرستان باحضور در سازمان امور عشایر ایران با رئیس سازمان دیدار و مشکلات خود را مطرح کردند.

رئیس سازمان امور عشایر ایران در این دیدار که در سالن کوچ برگزار شد، گفت: وظیفه این سازمان و امور عشایر استان ها خدمات رسانی به جامعه عشایری است و برطرف شدن مشکلات جامعه عشایری نیازمند مطالبه گری و اعتبار است.

شایان نادری ابراز داشت: خدمات رسانی و اجرای هر گونه طرح و پروژه در مناطق عشایری باید با انجام مطالعات دقیق و برنامه ریزی شده باشد تا به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

وی محدودیت در اعتبار و بودجه را از موانع اجرای پروژه های بزرگ در مناطق عشایری عنوان کرد و گفت: با برنامه ریزی و اختصاص و تخصیص اعتبار مناسب می توان مشکلات جامعه عشایری را برطرف کرد.

مدیرکل امور عشایر لرستان نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عشایر استان، گفت: علی رغم پیگیری های صورت گرفته برای اجرای پروژه راه سازی در منطقه "دره ماهور" شهرستان الیگودرز، در کسب مجوز از منابع طبیعی و تامین اعتبار با مشکل مواجه هستیم.

نمایندگان و معتمدین عشایر "دره ماهور" الیگودرز نیز مشکلات خود از جمله نیاز به راه مناسب برای تردد را مطرح کردند و خواستار رسیدگی شدند.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر