غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

با رای اعتماد مجلس: نوری قزلجه وزیر جهاد کشاورزی شد

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز با اکثریت آراء به دکتر غلامرضا نوری قزلجه برای وزارت جهاد کشاورزی دولت چهاردهم رأی اعتماد دادند.

به گزارش روابط عمومی صندوق عشایری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی ،نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه رأی اعتماد به وزرای دولت چهاردهم که با حضور دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور برگزار شد با ۲۵۳ رای مثبت ، به غلامرضا نوری قزلجه رای اعتماد دادند.
 
غلامرضا نوری قزلجه نماینده دوره‌های نهم، یازدهم و دوازدهم مجلس که سابقه معاونت اجرایی رئیس مجلس، کارشناس ارشد سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستان آباد را نیز در کارنامه خود دارد، از سوی دکتر پزشکیان به عنوان وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی در دولت چهاردهم به مجلس معرفی شده بود.
 
 غلامرضا نوری در سال ۱۳۴۹ در قزلجه آذربایجان شرقی متولد شد.
وی پس از پشت سر گذاشتن دوران ابتدایی در محل تولد خود، دوره متوسطه را در هنرستان کشاورزی تبریز سپری کرد و در سال ۱۳۶۷ راهی دانشگاه شد.
غلامرضا نوری قزلجه دارای مدرک کارشناسی مهندسی کشاورزی - دامپروری، کارشناسی ارشد مدیریت کشاورزی و دکترای سیاست و توسعه کشاورزی است.
وی پس از فارغ‌التحصیلی در مقطع کارشناسی در سال ۱۳۷۱ و گذراندن دوران خدمت سربازی، در جهاد سازندگی شهرستان بستان آباد استخدام شد و در سمت‌هایی از جمله کارشناسی، ریاست اداره، معاونت و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فعالیت کرد.
نوری در سال ۱۳۸۵ به عضویت شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی درآمد و با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت کشاورزی به عنوان رئیس کمیته ارتقای توانمندی‌های حرفه‌ای و ساماندهی اشتغال استان مشغول شد و به صورت همزمان به عنوان کارشناس ارشد سازمان جهاد کشاورزی استان فعالیت می‌کرد.
وی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در انتخابات ۱۲ اسفند ماه سال ۱۳۹۰ شرکت کرد و توانست به عنوان نماینده مردم بستان آباد به مجلس راه یابد.
نوری پس از پایان دوره نهم مجلس به عنوان مشاور و جانشین قائم مقام وزیر جهادکشاورزی منصوب شد و پس از آن به عنوان معاون ارتباطات حوزه ریاست مجلس و سپس به عنوان معاون اجرایی رئیس مجلس وقت منصوب شد و تا آغاز دوره یازدهم مجلس در این سمت باقی ماند.
نوری قزلجه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس نیز ثبت نام کرد و توانست با جلب اعتماد مردم برای بار دوم راهی مجلس شورای اسلامی شود.
وی در سال جاری نیز برای سومین مرتبه با آرا و حمایت مردم آذربایجان شرقی بر کرسی نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نشست.
نوری قزلجه پیش از انتخاب به عنوان وزیر جهادکشاورزی ، طی سه دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی همواره عضو کمیسیون تخصصی کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی بوده است.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر