غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

ذخایر کافی نهاده در انبارها موجود است

سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام از تکافوی ذخایر نهاده در کشور خبر داد و گفت:

اختصاص نهاده مدت دار به دامداران و عشایر در سال جاری هم ادامه خواهد داشت و این روش برای افزایش تولید گوشت قرمز در دستور کار شرکت قرار دارد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمد جعفری سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام کشور در جلسه تنظیم بازار مرغ ؛جوجه ریزی و تامین نهاده های مصرفی (کنجاله سویا) که باحضور غلام رضا نوری قزلجه وزیر جهاد کشاورزی، معاونین تولیدات دامی و روسای سازمان های جهاد کشاورزی استان ها در سالن توسعه وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر 2 میلیون و 755 هزار تن ذرت در انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام داریم که برای سه ماه مصرف کشور کافی است.

وی افزود: این زمان برای برداشت ذرت در برزیل و تامین آن کافی است. در زمینه جو هم موجودی 487 هزار تن است که با موجودی خریداری شده سازمان تعاون روستایی به 610 هزار تن می رسد و برای بیش از دوماه کفایت می کند.

جعفری در رابطه با تامین کنجاله سویا عنوان کرد: با توجه به اقدامات انجام شده برای واردات دانه و کنجاله به کشور، 2 میلیون و 333 هزار تن کنجاله سویا در کشور موجود است و براساس میانگین مصرف، حدود 7 ماه تامین خواهیم بود.

وی افزود: نهاده ها در شرایط ایده آل هستند و نهاده های مدت دار هم به زودی توزیع خواهد شد.

سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام کشور در رابطه با ذخایر مرغ کشور گفت: امسال حدود 34 هزار تن مرغ مازاد تولیدکنندگان خریداری شده است که به روش تامین نهاده مطالبات تسویه می شود.

جعفری با بیان اینکه شورای قیمت گذاری وزارت جهاد کشاورزی پتانسیل خوبی برای تامین اعتبار محسوب می شود، ادامه داد: گزینه دیگر برای تامین اعتبار، تنظیم بازار بوده که به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده و تاکنون از آن به درستی استفاده نشده است.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر