غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

آیین گرامیداشت روز ملی دامپزشکی 14 مهر برگزار می‌شود/ خدمات دامپزشکی در کشور 100 ساله شد

آیین گرامیداشت روز ملی دامپزشکی 14 مهر با شعار "دامپزشکی صد سال خدمت، یک قرن افتخار" با حضور تعدادی از مقامات کشوری، لشگری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسوولان این حوزه و جمعی از دامپزشکان کشور در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی صندوق عشایری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: سازمان دامپزشکی در راستای حفظ سلامت جامعه، بهداشت عمومی و ایمنی غذا 100 ساله شده و از این رو شعار امسال روز ملی دامپزشکی با همین عنوان نامگذاری شده است.

امین اسدی شناخت جایگاه دامپزشکی در سلامت جامعه، ایمنی غذا و تولیدات بخش کشاورزی را از اهداف برگزاری این آیین عنوان کرد.

وی با اشاره به این که از 14 تا 20 مهر، هفته دامپزشکی است، اظهار داشت: در این راستا روزشمار هفته دامپزشکی تهیه شده که علاوه بر نامگذاری هر یک از این روزها، برنامه‌های مختلفی برای آن تدارک دیده‌ایم.

اسدی افزود: روز 14 مهر با عنوان "دامپزشکی صد سال خدمت، یک قرن افتخار" نامگذاری شده که همزمان، آیین گرامیداشت نیز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: روز 15 مهر "دامپزشکی، آموزش و پژوهش"؛ روز 16 مهر "دامپزشکی و خدمت‌رسانی در مناطق روستایی و عشایری"؛ روز 17 مهر "دامپزشکی، دانش بومی در مسیر خودکفایی و سلامت جامعه"؛ روز 18 مهر "نقش دامپزشکی در سلامت و ایمنی غذا"؛ روز 19 مهر "اخلاق حرفه‌ای دامپزشکی، رعایت رفاه و حقوق حیوانات" و 20 مهر با عنوان "اقتدار صنفی، توسعه بخش خصوصی و ارتقای دامپزشکی" نامگذاری شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به سابقه تاسیس این سازمان گفت: سازمان دامپزشکی در سال 1303 با عنوان موسسه دفع آفات حیوانی در ایران آغاز به کار کرد.

گفتنی است؛ آیین گرامیداشت روز ملی دامپزشکی از ساعت 17:30 تا 21 در محل یاد شده برگزار می‌شود.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر